måndag 26 november 2012

Inte helt 100

En lite halv hängig morgon so far. Fast klockan är ju inte så mycket än så jag piggnar nog på mig får jag hoppas. Det är lite varannan dag med den här förkylningen. Ena dagen är jag pigg nästa ligger jag.
Mötet i går kväll blev ett väldigt bra möte. Snabbt gick det också eftersom vi alla var överens. Kan bli bra det här. I kväll är det möte med några av damerna. Dags för planering av träningsläger.  Brasilien är ett önskemål hörde jag :) Får väl se vad det kan bli :)
Funderar när jag ska byta gardiner mm. Första advent på söndag och till dess ska det vara klart. Barnen vill ju vara med och greja så det blir svårt att få till det känner jag med alla träningar mm som fyller vår almanacka. Skulle behöva hitta på ett par matchande panellängder till mina julgardiner. Kanske kan bli svårt :/ Hmmm kan man ha sån trådgardin eller vad det heter i köket???
En liten soffslapp så man kanske piggnar till  och orkar röja lite här hemma.

Önskar er en trevlig måndag och ny vecka
På återläsande

Inga kommentarer: