söndag 27 januari 2013

Går fort som vanligt

Söndag och tjopp sa den här helgen, som vanligt :) Igår var jag med Emil på hockey. Han hade match i Mora. Samling 6:30 :( Lite tråkigt att sitta och åka så långt för att spela en match på 2x18 min. Men barnen gillar det ju såklart.  Var inte hemma förns efter tre och då var både jag och Emil så trötta så man orkade inget mer den dagen. I dag var det Emilias tur att spela match dock på hemmaplan. Passade på att låna syrrans sessor så dom har varit hos mig några timmar idag. Vi var bl.a ner och kikade på Emilia när hon spelade. Trots två barn till, småttingar dessutom så har jag hunnit otroligt mycket idag. Konstigt det där. Fast det har egentligen inte varit nå måsten  utan jag har bara gjort det för att jag haft tid :)
Syrran och Micke hämtade tjejorna här på em så ja passade på att ta en långpromenad med hunden. Började snöa lite och jag hoppas att det inte blir så mycket för i morgon har vi träning och jag missade första utomhusträningen i lördags. Inge mer snö nu så vi får träna inne.
Nu hade jag visst hungriga barn också. Tajm för lite kvällsmat då.

Önskar er en trevlig kommande vecka
På återläsande

Inga kommentarer: