fredag 1 februari 2013

Har nog slagit runt :)

Lugnet börjar sakta men säkert lägga sig. Känslan som infinner sig när man kommer på att det vankas sovmorgon i morgon är ju ljuvlig :) Jag behöver inte ha sovmorgon till tio på morgonen utan det räcker att jag får sova till 8 ca. Brukar vakna till vid den tiden, men att sen få ligga kvar och dra sig lite och inte kasta sig ur sängen för att en klocka ringer det är ju det som är grejen :).
Hur som. Började denna fredag med att åka iväg och städa lite. Nästa anhalt blev kansliet. Lite fix där sen hem för lite lunch. Iväg och handla en snabbis för att sedan ta en långpromenad med hunden. Hem till mamma och pappa för att gratta mamma och sen vidare hem för att äta och ta det lugnt resten av kvällen. Tydligen så var det hockey på tv:n i kväll och jag var inge sugen på hockey idag så det blev en spring tur i stället :o Vet inte vad som hände där men ja det är sant. Jag bytte om och stack ut och sprang kl: 18:45 en fredagskväll. Väldigt länge sedan jag var ute och sprang. En anledning är att mina knän inte mår bra av det och det gjorde dom inte idag heller, men skönt var det och riktigt roligt att se att all träning gett resultat inte bara på vågen utan också fräschat till min kondition lite.
 Fick nån jäkla kick av spring turen och känner att jag skulle kunna byta om igen och sticka ut nu. Hahahaha slagit slint i huvudet på mig. Men det gick så lätt och var så skönt ute sen komma hem och känna känslan av att vara slut det är skönt. Men nej jag ska inte ut igen :D Fotbollsträning i morgon och då vill jag att mina ben ska vara pigga ;)
Barnen har intagit sina sängar och kollar på film och tv. Hockeyn är inte slut så jag fördriver tiden med att skriva lite och fixa med fotbollen ;) Hoppas på någon bra film när hockeyn är slut ;)

På återläsande


Inga kommentarer: