fredag 15 februari 2013

Hockus pockus

En från början ganska lugn torsdag slutade som en ganska körig torsdag. I väg på fm och fixade lite inför kommande fotbollscup på lö. Tyvärr kan jag inte åka med utan får åka på hockeycup i Västerås med Isac i stället. Hade ju gärna spelat fotboll på lö men men barnen går först ;) 
Hämtade syrrans sessor på dagis sen hem och bakade ihop med ett gäng barn. Emilia fyllde 13 år igår. Vi firade henne i söndags men eftersom det var i går hon fyllde så gjorde vi bakelser och fikade. En vända till badhuset blev det på kvällen med syrran. 46 längder och lite bubbelpool fick det bli ;) Sen var jag trött.
Idag tänkte jag vila och ta det lugnt. Går så där. Eller vilar och tar det lugnt gör jag meeeeen tråkigt ju.Vill hitta på nått, men barnen vill leka själva och Magnus vill ligga i soffan. Till och med hunden tittar bort när jag kommer :o Får väl hitta på nått själv då.

Nya fotbollsskor behöver jag och nya springskor behöver jag och som om det inte räckte så behöver jag en hel del nya kläder. Självklart bra att man går ner i vikt men det är inte så ekonomiskt eftersom man måste köpa nya kläder. Nu hade jag för inte alls länge sedan en massa fina kläder, nya också som var för små. Dom har legat där och glott på mig och jag har tänkt jag kommer komma i dem någon gång. Så i somras tänkte jag att nej den här stl kommer jag aldrig komma i igen och jag lämnade iväg massor med fina kläder till klädinsamlingen. Nu kan jag säga att jag hade kommit i en hel del av det jag lämnade iväg. Trodde jag ju aldrig då. Två par Lee jeans skitsnygga bl.a och nu sitter jag här med ett par brallor som är för stora. Funkar ju med skärp men blir lite sladdriga i benen. Fina kjolar och tröjor som knappt var använda. Skit också :(

Jaja jag får gå i mysbyxor och förstora kläder för nu är skor prio ett.

Bara för mig att trolla fram 2000 spänn så är båda skorna mina.
En gammal hederlig Copa sko. Åååå älskar dem. En mjuk och skön fotbollssko.
Asics gel-prograde. Finns i flera fina färger och satt som en smäck ;)




Inga kommentarer: