torsdag 29 november 2012

En kväll med goa vänner

Satt och kikade i min almanacka. Fatta vilken skön känsla det är när man inser att man kan stryka en inplanerad sak efter en annan :) Det har varit så jäkla mycket sista tiden så det känns riktigt skönt att få stryka lite. Är det roliga saker så är det ju mindre roligt att stryka dem såklart, men det här var mer måsten än roligt som jag fick stryka :)
I dag ringde dom från mitt gamla jobb. Under ett års tid har en projektgrupp där jag bl.a. ingick  jobbat med att fixa till manöverrummet. Ett nytt manöverbord, nytt kök och allt annat i manöverrummet rustades upp. En total make over med andra ord. Nu hann jag bara vara med och se det nya manöverbordet och prova det eftersom vi var några som blev varslade. Meeeeen dom har inte glömt mig vilket känns väldans trevligt :) Som sagt idag ringde dom från jobbet och undrade om jag ville åka med på hockey. En liten avslutning på projektet som nu är helt klart. Det ville jag ju såklart hänga med på så på onsdag blir det hockey i Leksand med mat och doningar. Inte mitt favorit lag precis men hockey är kul och sen är det ju trevligt att få träffa några gamla kollegor ;) Nu har jag ju kontakt med några gamla arbetskamrater som ringer och kollar mig ibland men det var kul att jag fick åka med och avsluta projektet ;)
I kväll har jag träffat Mie och Theres. Trevlig för det blir inte så ofta, men dom är sådana vänner som det kan gå långt mellan gångerna man ses men man vet att dom alltid finns där oavsett. Snälla Mie gav min nacke och axlar lite massage också. Fint att få lite professionell massage hjälp bara så där.
Magnus och Emil har belamrat soffan och kollar på hockey där Djurgården ligger under ordentligt så det lägger jag ner. Tror jag tar och lufsar mot sängen i stället och kikar om det är någon bra film på tv.

Fredag i siktet kamrater
God Natt

Inga kommentarer: