fredag 7 december 2012

Äntligen fredag

Idag får jag också känna att det äntligen är fredag. En fullspäckad vecka med massa plikter men en och annan trevlighet också.
Var ner till mitt gamla jobb idag och tittade på nya fina manöverrummet. Riktigt fint hade dom fått. Jag längtar tillbaka. Dammet, skiten, mullret, ljudnivån och gubbarnas bruksar humor, ja det är något speciellt :)
En sväng på stan blev det på em. Hittade två julklappar till så nu är målet snart nått. Emilia handlade lite kläder till jul och grabbarna gnällde mest över hur tråkigt det var, ändå skulle dom med :)
En sjuk karl har jag hemma också. Hans tur nå, konstigt vore det väl annars om han skulle klara sig.
I morgon är det arbete på teatern med fotbollen, sista för i år. Country show med massa live band är det i morgon. Ja det är väl vad jag ska ägna mig åt under morgondagen :)
Kycklingfajitas står och väntar på att få åka in i ugnen, men först ska jag ta upp grabbarna ur badet, misstänker att hälften av vattnet är utanför badkaret :/ 
Trevlig Helg
På återläsande

Inga kommentarer: