torsdag 6 december 2012

En toppen onsdag

Hade en kanon trevlig em/kväll i går med några av mina gamla kollegor. Blev uppringd och det visade sig att några hade möts upp vid Burning Duck så Magnus fick skjutsa dit mig. Strax efter 15 blev vi upphämtade vid busstationen av en gigantisk buss. Åååå vilken buss :) Värsta turnebussen med soffor sängar mm. Tre ställen man kunde sitta på. En skinnsoffa ovanför föraren, skit häftigt att sitta där :) Sen kunde man sitta på mitten av bussen och lite längre bak gick man upp för en trappa så fanns även där en soffa. Riktigt mysigt var det. Dom hade slagit på stort dom som bjöd oss. Ingen behövde vara törstig kan jag säga. Väl framme vid Tegera Arena i Leksand så gick vi till bastu logen. Där fick vi helt suverän mat. Salo och Prästberg kom och pratade lite. Varsin LIF sjal och kepa fick vi också. Några av gubbarna bastade och kollade på matchen från bastun. Ett jätte fönster i bastun ut mot rinken, lite häftigt faktiskt :) Jag och någon till satt ute på balkongen och kollade på matchen. Jag är ju ingen LIF supporter men det var trevligt, god mat och självklart en upplevelse. Misstänker att jag har en nöjd svåger som vet att han kommer få min sjal och keps :)
När vi närmade oss hem efter 23 i går kväll hade det kommit tok mycket snö hemma. Den fina bussen och snälla chauffören körde nästan ända fram till dörren för att jag skulle slippa gå :) Det är service det ;) Trevligt var det och jag är fortfarande mäkta imponerad av den bussen.
Ska ta och klä på mig och gå ut för att se om jag får ut bilen så jag kan ta mig till kansliet en sväng. Rädd för att plogbilen plogat in min bil :/

Önskar er en trevlig torsdag gott folk
På återläsande

Inga kommentarer: