onsdag 5 december 2012

Lite onsdags dravel

Klaga över att vi inte har snö kan jag ju inte göra. Nu är det alldeles perfekt lagom mycket snö. Sören hoppar som en hare när man är ute med han. Hel vild och galen så en helt vanlig rastning är inte så bara just nu :/ Skulle behöva torktumla han efter varje promenad då han är som en snöboll i pälsen. Går inte att få bort snön heller.
Lite fotbollsmöte nu på fm sen bär det av mot Leksand på hockey och lite mat med ett gäng gamla kollegor från bruket. Trevligt trevligt.
Har just vikt undan 75 kg ren tvätt och insåg att jag hade det dubbla i tvättkorgarna huuur nu det kan komma sig när det var tomt igår. Fy fan jag blir galen på denna tvätt. Kommer tvätta ihjäl mig.
Några fler julklappar är fixade. Är nog i princip klar tror jag. Någon liten sak till åt syrrans tjejer bara sen tror jag det är klart. Bara att njuta sen ;)
Nej dags att ta tag i affrot och kladda på lite spackel och ta tag i dagens kommande ;)

På återläsande

Inga kommentarer: