tisdag 18 december 2012

Träningsvärken är ett faktum.

God morgon
 Tränade både sö och igår. Mycket springa och mycket benträning och det känns idag kan jag säga. Lock i örat har jag också och det låter så där som det gör när man fått vatten i örat. Stör mig nå så fruktansvärt.
Lite skämtsamt skrev jag på facebook för ett tag sedan: Ge mig en Anna Skipper eller åtminstone en personlig tränare :) Tänkte att det bara skulle komma en Anna Skipper och ringa på min dörr så där rätt som det var och tjopp så hade vi fixat mitt mål med ett fingerknäpp. Eller så visste jag att inget skulle hända så jag kunde skriva så :) Tänkte inte på att jag hade några personer i min vänlista som bl.a. jobbar med sånt här. Hahahaha en tjej i fotbollslaget såg vad jag skrivit och ja nu har jag en pt fr.o.m 1 januari. I går var hon här och hade genomgång med mig. Vi gjorde ett träningsschema som ska rulla varje vecka. Hon gjorde en uträkning så nu vet jag hur mycket kcal jag får äta om dagen. Loggbok skall föras och nu är det no mercy.  Nu ska jag trycka in träningspass varje dag i min redan proppfulla kalender.  Ett delmål och ett slutmål är satt som skall vara klart i juni. Vi får se hur jag klarar det. Shit alltså..............
Det blir en promenad till kansliet och jobb där under fm sen äntligen en dejt med Amanda och hennes lilla bebis på em. Jag är fortfarande lite förkyld men jag får titta på håll. Kul att få träffa Amanda och prata lite strunt :)
Nej nu tajm för julkarlendern :)

Over and out

Inga kommentarer: