måndag 7 januari 2013

Jag lever...

Jag har överlevt helgen med alla fotbollsmatcher. Heeeelt slut i går kväll bara. Sov som en klubbad säl i natt. När jag vaknade i morse låg jag jätte still, vågade inte röra mig. När jag sen började på att sträcka lite på mig och inte känner den smärta och stelhet som jag förväntat mig så kliver jag ur sängen. Förvånad är jag över att jag var så pigg som jag var och jag hade inte alls så ont som jag trodde jag skulle ha. Fötterna lider nog mest och visst känns det i benen men lindrigare än vad jag trott. Riktigt kul var det iallafall. Tog en promenad till kansliet i morse och det var riktigt skönt att gå lite. Träning blev det i kväll också men det var tungt. Benen ville inte hänga med riktigt.
I dag fyller Emil 10 år. 10 år blir han min ena skrutt. En ny hockeyklubba fick han och hockeybiljetter till Leksand - Djurgården i kväll. Lyckan var total. Dif vann också så han är nog nöjd och glad på väg hem från Leksand nu. I morgon blir det kalas för han.
Sista dagen för barnen på jullovet i morgon. På ons börjar skolan och vi är tillbaka i verkligheten igen. Ska bli skönt att få lite rutin på saker och ting.
Ska förflytta mig till soffan och kolla om det är någon bra film.

På återläsande

Inga kommentarer: