fredag 4 januari 2013

Vågar inte ha så stora förhoppningar

Trött är bara förnamnet. Väckning tidigt i morse då det var jobb i ishallen som kallade. Jag i kiosken och Magnus i sekretariatet. Hem snabbat och få mat i barnen sen skjutsa lilleman på bowling och träff med sina hockey kompisar och de två äldre kidsen skulle tillbaka till ishallen. Sen var det bara att köra vidare till Coop och Hemköp för att hämta frukt mm som jag har bett snällt om :) till cupen. Räcker att vara lite trevlig så är dom väldigt givmilda i butikerna ;) Tidig väckning i morgon också, tyvärr. Jag är så himla trött på morgonen nu för tiden jag fattar inte.
Hur som mina vänner.
 På söndag är det dags för mig att efter 15 års uppehåll , x antal kg extra samt lite krämpor här och där spela riktig match igen. Tränat har jag gjort under hösten. Vi spelar hela fem matcher under sö men jag börjar lite fint med att klara av en först :) Vågar inte ha så stora förhoppningar med gammelkroppen :) Kul ska det i alla fall bli.
Ska försöka få barnen i säng. Blir lite sen på kvällarna nu. Svårt att få dem att lägga sig och komma till ro. Nu blev det tidigt väckning i morse och tidig väckning lö och sö så det borde ju gå att få dem i säng på kvällen nu och vända tillbaka till normala tider nu när skolan snart börjar igen.
Jaha nej  men vi säger väl så. Önskar en fortsatt trevlig kväll.

På återläsande

Inga kommentarer: