torsdag 3 januari 2013

Lugnt och skönt

Då var julen ut städad och köket är skrubbat. Skrubba köket var inte meningen men det blev så :) Nu är det gjort och det känns så skönt. Skjutsade upp ett gäng barn till ishallen och Niklas Lidström cup. Det blev väldig lugnt hemma och jag tänker sätta mig och lyssna på lite musik och göra det jag vill nu. Körde inte ens igång en ny tvättmaskin efter att jag hängt den förra. Hade tänkt gå ut och gå men på den korta vägen till bilen sen till affären höll jag på att drutta på rumpan x antal ggr så jag tror jag låter bli promenaden. Träning i kväll så helt slapp blir jag inte idag :)
Fredag i morgon vilket innebär lite arbetsuppgifter i ishallen under Lidström cup sen är det förberedelse och lite fix för våran fotbollscup som är lö-sö.
Nu blir det slappläge och lite sköna toner i lurarna ;)

På återläsande.


Inga kommentarer: