lördag 12 januari 2013

Ett motarbetande faktum

God morgon
Hade mer än gärna legat kvar i sängen lite längre idag, men Emilia skulle iväg på handbollsmatch så det var bara att kliva upp. Nu när man väl är uppe så går det ju bra, men jag skulle vilja ha en sån luffsaruntmorgon :) Det går icke för som sagt, få iväg Emilia  först sen har Isac hockeyträning och på em är det fotbollsträning.
Nu har jag följt Moas beräkningar i en vecka och jag har inte kommit över på mitt dagliga kcal intag en ända gång. Nu ska jag även komma igång med träningsprogrammet som Moa gjort. Där kan det bli lite kämpigare för att få ihop det. Det där med tiden som ständigt är ett motarbetande faktum ska ju alltid sätta käppar i hjulet. Skulle vilja byta ut två promenader mot något annat för det är så otroligt tråkigt att gå ut och gå. Går man till jobbet eller så då är det helt ok men att bara ut och gå  tycker jag är skit tråkigt. Nu har vi kört i gång fotboll säsongen på allvar så där får jag ju tre riktiga träningar i veckan. Kan ju meddela också att efter att bara ha följt kcal beräkningen för mig så har jag gått ner 1 kg sedan i måndags. 1 kg i veckan hoppas jag att jag ska kunna hålla :)
Kl är snart halv tio så det blev en liiiten slappar morgon :) Nu är det hög tid att ta tag i morgonstöket sen är det tvättens tur ;)
Önskar er en trevlig lördag
På återläsande


Inga kommentarer: