torsdag 17 januari 2013

Intressant men scary på samma gång

God morgon
Torsdag idag och tajm att ställa sig på vågen :/ Har följt mitt schema och kan meddela att sedan 1:a januari till idag har jag gått  ner 3 kg :) Det betyder alltså att jag klarat målet med 1 kg i veckan hittills. Mitt delmål var -4 kg 1:a feb så det borde jag ju klara. Idag är det dags för första passet med Moa. Lite nervös är jag om jag ska vara ärlig. Lite stel i kroppen efter gårdagens fotbollsträning, men de ska nog gå. Vi får väl se hur jag känner  mig i morgon efter kvällens träning med Moa. Hoppas hon inte kör slut på mig helt :)
För ca 1,5 år sedan fick jag hem en förfråga om jag kunde svara på en enkät. Jag skummade igenom vad enkäten handlade om och eftersom det var frågor om fibromyalgi, smärta i nacke/axlar och rygg mm mm så tänkte jag att det här ska jag fylla i. En gigantisk enkät som jag delade upp på tre dagar för att orka fylla i. Man skulle rita ut på en bild vart man hade ont vilken typ av smärta osv. Sen var det maaaaassssa andra frågor. Förra veckan ringde en läkare från Skönviks Medicinska Rehabiliteringsklinik och berättade att de nu registrerat alla svar från alla som fyllt i enkäten och ska nu gå vidare med "fas" 2 som är i form av undersökning. Vill du fortsätta vara med? var frågan. Jag sa ja utan att ens tänka och nu sitter jag här och har blivit nervös över vad jag ska göra. Eller ja det vet jag ju, det var massa olika undersökningar mm. Tänk om jag får provsvar som inte är bra :o scary :/ Hur som, i morgon är det dags att åka till Skönviks Medicinska Rehabiliteringsklinik och träffa en läkare. En rejäl genomgång av min kropp får jag iallafall. Även en sömnutredning ingår och det kan ju vara lite intressant och få veta vad man gör på nätterna :) Jag tror att jag sover men man kan ju aldrig vara helt säker :D
Nej det här går inte. Dags att göra någon nytta.

På återläsande ;)

Inga kommentarer: