torsdag 28 februari 2013

Dagvill

Blir så dagvill när barnen är lediga. Jobbigt att hela tiden ligga en dag före :) Torsdag idag sägs det så det är väl så då. Snart är barnens sportlov slut. Jag säger det jämt och jag säger det igen, fan va fort dagarna går och det som är så hemskt är att ju närmare våren och sommaren vi kommer så kommer dagarna gå ännu fortare.
Var i väg på morgonen idag och utförde mina åtaganden som städerska en gång i veckan. Gick lite segt idag tycker jag. Tog längre tid än vanligt. Lite städning hemma efter städningen borta :) sen en sväng på stan. Äntligen har jag fått lämna ifrån mig beställningen på nya träningsställ till Team Sportia. Det är inte bara att beställa ett ställ rakt upp och ner heller. Storlekar hit och dit. Breda, smala och lite blandade rumpor så ska tröjan passa över olika stora/små tuttar också hahaha. Dom är för roligt dom där brudarna. Lite nya sponsorer har jag fixat och dessa avtal är skrivna och iväg skickade, skönt. Mycket pappersarbete och möten hit och dit. Lite drygt men jag är nöjd med vad jag åstadkommit :D
Magnus rygg är lite bättre så i morgon bär det av till Edsbyn för att hälsa på Marie och barnen. Ska bli kul. Skönt att få lite miljöombyte och vi får träffa våra efterlängtade vänner :)
Åh nu har jag glömt mitt kaffe också så det har blivit kallt :/ hmmm. Jaja.
Solen skiner och det droppar från taken. Härligt. Tar med mig vår trasselsudd ut en sväng tror jag.
Ut i solen med er ;)

På återläsande


Inga kommentarer: