fredag 8 februari 2013

En rörelse som sitter i ryggmärgen :D

Fredag och inte vilken fredag som helst. En bra fredag då man får glädjas åt hela tre saker. Tid hos bilprovningen idag och vi bävade nå så in i vassen för den tiden. Hur kul är det att lägga flera tusen på att laga bilen liksom :/ Hur som haver så tyckte killen som kollade bilden att den var fin och gav den godkänt :o Jag trodde inte det var sant :) Kändes jäkligt skönt att åka därifrån med blankt papper ;) På fm idag var jag på intervju hos Adecco. En lång intervju där jag blev minst sagt grillad :) Phju. Man vill ju mer än kärna komma så långt så man får komma på en intervju men när man väl sitter där då är det inte så roligt. När jag satt i bilen på väg hem så tänkte jag: Meeeen varför sa jag så och så  :) Fast det kändes ändå bra. Man kan ju inte vara klockren. Eller jo det kan man :)
Barnens godispåsar stod på bänken och utan att tänka så stoppade jag ner handen i en av dem och tog en salt lakrits. Det var en rörelse som satt i ryggmärgen hahaha. Kom på mig att oj jag tog en godis :o Jävlar va god den var. Det drog i hela tungan av den salta godingen :P Har inte ätit godis sedan jul. Har inte haft nått sötsug så jag har helt enkelt låtit bli.  Vägning och mätning idag också. Minus 1,3 kg på vågen och 1 cm till i midjan.  Totalt 6,5 kg och 9 cm i midjan ;) Ja en bra fredag helt enkelt.
Emilia sover hos en kompis och är för tillfället på bio. Grabbarna har bänkat sig i soffan och väntar på Gladiatorerna. Ska förflytta mig dit och göra dem sällskap ;)

Trevlig helg


Inga kommentarer: