söndag 17 mars 2013

Skön söndag

Jag överlevde gårdagen :) Vilken stress :( Jag ångrar att jag var med på fotbollsmatchen för då hade det inte varit hälften så mycket stress igår. Samtidigt är jag glad att jag var med. Fötterna, hjärnan var med mig och det gick riktigt bra. Tror till och med att min tränare blev förvånad :) Riktigt kul var det och jag fick spela mycket och jag tänkte det här orkar jag aldrig men det gjorde jag. Var aningen trött när jag kom hem till Tessan igår men fan va kul vi hade. Super god mat och massa härliga tjejer. Lite ont i magmusklerna idag och det måste vara från allt skrattande :) Jag skippade krogen och åkte hem i stället och tydligen gjorde jag rätt val för det hade varit helt värdelöst enligt de som gick ut.
En liten sovmorgon fick jag idag. Blev väck av en hund som ville att jag skulle komma upp. Hahahha han är för rolig. Jag tittade upp och där satt han och stirrade på mig så lägger han sin tass på mitt huvud :) Så fort jag blundade igen så satt han fram nosen mot min kind. Bara att gå upp.
Lite frulle sen blev det en promenad i rasande tempo med syrran och Anna. Svårt att promenera med folk som har långa ben. Kändes som jag varit ute och sprungit när jag kom hem. Trots tempot var det sköna 8,5 km i solen och noll gradigt ;)
Alla barnen försvann åt olika håll och har knappt visat sig på hela dagen. Kommer hem och äter bara. Även mannen drog iväg med en kompis. Blev bara jag och Sören kvar. Bullbak fick det bli och hjälp i köket fick jag minsann :)
Så fort jag är i köket har jag sällskap av den lille mannen på fyra ben :)
Nej nu ska jag vrida på lite sköna toner och förbereda kvällsmaten ;)

På återläsande


1 kommentar:

Filifjonkan 1 sa...

Hej Breezie. I´m back armnar och fingrar fungerar hyfsat nu igen. Så du är igång med fotbollen bra gjort att orka med det men akta så du inte bryter dig bara,, söt fyrbening du har en anledning att ta långa promenader har du ju där med ifall det blir för lite fotboll,,,skratt,, goda bullar du gjort ser jag får dåligt samvete faktiskt när jag ser dina bullar jag borde skärpa mig men skyller på min skadda ännu ett tag (bortförklaring det går att baka med dem nu) Ha det så bra